Vandaag tot 30% korting op posters.

 

Bestelling en Levering
  • Wat is de levertijd?

    Bestellingen zijn normaal gezien geproduceerd en verzonden binnen 2-3 werkdagen. In het algemeen zal de levering tot aan de klant nog 1-2 werkdagen duren. Wanneer er een hoge onvoorziene vraag, is ( Tijdens feestdagen, zoals Black Friday, Kerstmis, en Nieuwjaar), vertragingen bij de leverancier of voor leveringen in gebieden waar er niet iedere dag post geleverd wordt kan het zijn dat er de levertijd iets langer duurt.

  • Wat zijn de verzendkosten?

    We bieden gratis verzending aan bij bestellingen vanaf €39. Bestellingen onder dit limiet hebben een verzendkost van €5.90.

  • Wat gebeurt er als ik mijn pakje niet ga ophalen bij een ophaalpunt?

    Als je bestelling teruggestuurd wordt omdat je het pakje niet bent gaan ophalen, rekenen we €19.90 aan. Dit is om de kosten en de dubbele verzending te dekken. Nadat je een notificatie via mail hebt ontvangen dat het pakje terug bij ons is aangekomen, is er een wachtperiode van 14 dagen voordat de bestelling wordt gecrediteerd. Het teveel betaalde bedrag wordt teruggestort volgens de regels van herroeping/retour.

  • Hoe volg ik mijn zending?

    U ontvangt automatisch een e-mail met het verzendnummer en de link wanneer uw bestelling door ons wordt verzonden. Als uw zendingsnummer niet werkt, neem dan contact op met de klantenservice (houd er rekening mee dat het niet mogelijk is om de zending te volgen voordat de rederij de eerste scan heeft gemaakt, wat meestal rond 18.00 uur plaatsvindt op de dag dat uw bestelling door ons wordt verzonden).

  • Ik heb geen notificatie gekregen via bericht van de koerierdienst. Wat kan ik het beste doen?

    Wanneer je geen sms notificatie ontvangt kan het zijn dat je een fout telefoonnummer hebt ingegeven bij het bestellen. In dit geval kan je best contact opnemen met onze klantendienst als je geen bericht hebt gekregen binnen 6 dagen nadat je je bestelling geplaatst hebt!

  • Kan ik mijn bestelling annuleren?

    Je kan je bestelling op elk moment voordat de productie van start is gegaan annuleren. Nadat je artikelen gemaakt zijn kan je je bestelling niet meer annuleren, dit is in het geval van gepersonaliseerde of unieke producten met jouw specifieke ontwerp zoals verjaardag plakkaten of Poster kaarten. Als je een galerij poster of een fotokader hebt besteld bijvoorbeeld heb je 14 dagen het recht om je terug te trekken onder het consumenten recht.

  • Kan ik aanpassingen maken aan mijn bestellingen?

    Helaas, het is niet mogelijk om producten aan te passen in een voltooide bestelling. Als de bestelling nog niet gemaakt is, kan je de bestelling wel nog annuleren en een nieuwe bestelling plaatsen. Hiervoor kan je best onze klantendienst contacteren zodat we je hiermee kunnen helpen.

  • Hoe werken kortingscodes?

    Kortingscode wordt vermeld bij het afrekenen. Geldige kortingscode geeft geldige korting aan bij het afrekenen wanneer geactiveerd. Het kortingspercentage waar de kortingscode recht op geeft wordt altijd berekend en in mindering gebracht op de reguliere prijs. Een kortingscode kan niet samen met andere aanbiedingen of kortingen worden gebruikt.

  • Ik kan mijn bestellingsbevestiging niet vinden, wat kan ik het beste doen?

    We versturen altijd onmiddellijk een bevestiging van je bestelling zodra deze geplaatst is. Als je deze niet binnen een paar minuten ontvangen hebt, kan het zijn dat je een foutje hebt gemaakt bij het invullen van je mail adres of omdat de bevestiging in je spam map terecht gekomen is. We vragen je vriendelijk om de klantendienst te contacteren als je de bestellingsbevestiging niet het gekregen of niet hebt kunnen vinden in je spam map. We zullen dan kijken als je bestelling correct is aangekomen en we zullen je dan ook een nieuwe bevestiging sturen.

Retouren en Klachten
  • Wat kost de retourzending?

    Retour kost 5.90 €. De retourkosten worden in mindering gebracht bij het crediteren van uw terugkoop. De retourkosten hebben betrekking op de kosten van verzending, verwerking en eventuele schade aan de verpakking.

  • Hoe kan ik een product retourneren?

    Als je wenst om een product terug te sturen, kan je best ons retourformulier invullen dat je hier kan terug vinden. We versturen je een document voor je terugzendingen. Jij, als klant bent dan verantwoordelijk om de verzendkosten te betalen tenzij dit anders is afgesproken.

  • Mijn bestelling is beschadigd geraakt tijdens de verzending, wat kan ik doen?

    Als je merkt dat het pakketje beschadigd aankomt, zul je je klacht bij de koeriersdienst moeten doen. We raden ook aan om geen pakje aan te nemen of een ontvangstbevestiging te tekenen totdat je hebt kunnen nakijken of je pakje volledig in orde is. 

    Als het niet gelukt is om een klacht in te dienen wanneer het pakje aankomt, kan je best contact opnemen met de klantendienst van de koerierdienst. De koerierdienst die het pakje heeft afgeleverd staat op het ontvangstbewijs. Zodra je een klacht hebt ingediend bij de koeriersdienst kan je best onze klantendienst contacteren.

  • Een product is beschadigd. Wat kan ik doen?

    Als er schade aan een product is moet je dit documenteren. Neem een foto van de schade en vul ons klachten formulier in. We zullen je zo snel mogelijk proberen te helpen, normaal gezien gebeurt dit binnen de 24 uur.

  • Kan ik een product ruilen?

    Wij behandelen geen ruilingen. Als je een artikel wilt ruilen, kan je je recht op terugtrekking gebruiken en je product terug sturen als retour. We zullen dan je geld terugstorten zodat je een nieuwe bestelling kan plaatsen.

Cadeaukaarten
  • Hoe lang is mijn cadeaukaart geldig?

    Alle cadeaukaarten zijn 12 maanden geldig vanaf de datum van de bestelling.

  • Hoe kan ik het huidige saldo op mijn cadeaukaart controleren?

    Je kan op de website naar de “cadeaukaart” pagina gaan, die je kan vinden via het vouw menu of in de voetnoot. Hier kan je de code van je cadeaukaart ingeven om het huidige bedrag te zien.

Vragen over de producten
  • Welke soort papier wordt er gebruikt voor de producten?

    We drukken de posters af op mat papier, met een gewicht van 200 gr, van de hoogste kwaliteit van de Franse papier producent Clairefontaine. Het papier heeft een milieucertificaat met het FSC label en de productie ervan is gelabeld met het Nordic Swan/ EU Ecolabel.

  • Wat is de kwaliteit van de kaders?

    Onze kaders zijn gemaakt van hout, wat een duurzaam, milieuvriendelijk en recycleerbaar materiaal is. Onze eiken kaders zijn gemaakt van pure eik van hoge kwaliteit en onze andere houten kaders zijn gemaakt van dennenhout. Onze dennenhouten kaders hebben een geverfde bovenlaag met een dubbele laag vernis, dit zorgt samen voor een specifieke mooie en gladde afwerking. Al onze fotokaders hebben een kristalhelder plexiglass en draaibare clips om het ophangen gemakkelijk te maken. Alle kaders kunnen zowel in portret als in landschap richting opgehangen worden.

Hoe kunnen wij je helpen?

Kun je jouw vraag niet vinden? Neem contact met ons op en wij helpen je graag!

Contact ons